Raf by Raf Simons Jeans

image292

Har sedan denna kampanjbilden dök upp i början av hösten varit riktigt riktigt sugen på ett par sådana här jeans. Probelmet har varit att hitta dem. Under hösten såg jag dem i en japansk webshop, men priset var så sjukt högt att jag förträngde dem med en gång.
Nu har dock Seven New York flera modeller som man rear (om man kan kalla 25 % för rea).
Även Asos har ett par modeller från hösten 06.


Vilka tycker du är snyggast?


image293image294image295image296image297image298

Kommentarer
Postat av: Mange

Har också kikat på de där ett tag, men är nog för feg för att köpa dem, de skulle nog bara bli hängandes i garderoben. I vilka sammanhang kan man använda dom tro? Sjukt balla iallafall. De näst längst ner är nog mina favoriter isåfall.

2008-01-12 @ 14:14:00
Postat av: Jocke

Håller med Mange, de näst längst ner är snyggast. Tyvärr också dyrast... iaf på Asos. De andra är ju coola de med men kanske lite för extrema.

2008-01-12 @ 15:43:45
Postat av: Don

Dom ar sjukt cola dom med rød/aubergine fargen! jag tycker og dom helt svarta/silver ar sjukt coola. har inte sett någon webshop med dom som heter pearl grey dom som er på kampanje bilden. Så dom live også, tycker mycket om dom med randiga pockets.

2008-01-12 @ 17:44:41
Postat av: Alex

Dom svarta är sjukt snygga, men jag tyckte jag läste på asos att dom inte skeppas utanför england? :/

2008-02-05 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback