Paus...

Det e väl ganska uppenbart att bloggandet inte haft största prioritet för mig på sistone. Har haft en hel del tentor (och omtentor) på sistone, mycket jobb plus en tidskrävande flytt. Mer därtill har jag medvetet försökt distansera mig från mode på sistone. I mitten av augusti åker jag till Seoul i Sydkorea för att studera ett halvår. Därför blir det inga fler inköp av kläder innan dess.

Men håll kolla gärna in här i slutet av augusti så lovar jag ge en trendrapport från Seoul, Tokyo, Hong Kong och andra städer jag planerar besöka.

Om det finns intresse kan jag även hjälpa de som vill ha tag på rejer som kanske inte är så lätta att få tag på varken i Sverige eller på Ebay. Typ japanska märken så som Julius, Lad Musician, etc.

Skicka gärna ett mail om detta skulle va intressant. Krävs lite planering och saker som måste fixas (konton etc) om det skall gå snabbt och smärtfritt.

På återseende!