Nya uppdateringar

Har gjort lite nya uppdateringar på "Nätshoppingguiden" som du hittar under kategorierna till höger.

En del bra grejer måste jag säga, svenska sådana =)

Begär...

är vad jag känner när jag ser dessa high-tops från Ann Demeulemeesters höstkollektion. Dyra? Jajemen. Man får lägga ut 5350 kr hos Browns. Det känns inte riktigt som de är värda de pengarna kanske. Men om de dyker upp på rean i Seoul kanske, kanske jag har pengar då.


KÄRLEK

Det är inte ofta man ser en kollektion som man fullkomligt älskar vid första ögonkastet, men Tatsuro Horikawas Julius SS 09 tilltalade mig mer en någon kollektion gjort sen kanske Diors forna glansdagar (Follow Me, VotC, Luster, Strip).
En fantastisk kollektion! Too bad for me att jag hunnit åka hem från Asien när den väl kommer till butik.