Cavalli för HM

Jag var oerhört skeptisk när jag först fick höra att Cavalli var nästa samarbetspartner i HM´s återkommande limiterade höstkollektion där man samarbetar med en designer. Cavalli gör fantastiska klänningar till tjejerna, men hans djurmönster passar sig liksom inte riktigt lika bra för oss killar. Trist tyckte jag också eftersom HM rent allmänt är på en annan planet tjejmässigt än vad vi killar erbjuds i det ordinarie sortimentet. Därför är det ju kul om vi också får nåt ut av sådana här samarbeten.

Nu har Cafe.se (
http://www.cafe.se/?id=775&cid=3188) publicerat de första (???) bilderna ur kollektionen och jag måste säga att jag är imponerad av de få bilderna som visats so far...
Inte alla vad jag förväntat mig. Inga zebraliknande supertajta tröjor alls. Snarare dressat och propert.
Döm själva:

image137


image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback