HM Skinnjacka

Idag dök det upp ett paket på posten innehållandes min nya skinnjacka från HM.

Är mycket nöjd med jackan, den gör sig inte riktigt rättvisa på bild tyvärr. Fick göra bilden ljusare så man överhuvudtaget kan se några detaljer. Den har i alla fall racingkrage, mudd nertill, fyra fickor med lock på framsidan, axelklaffar samt knäppning vid ärmslutet. Den är ganska tung vilket jag gillar med skinnjackor, och sen är den lite tjockare än vad jag hade förväntat mig, vilket är bra då den går att ha långt in på hösten/vintern.
Givetvis passar den bäst att bäras med ett par svarta jeans och en vit skjorta till, men de ligger i tvätten förtillfället.

Den kostade 1295:- (finns bl a på
www.hm.se )

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback