Semesterinköp

Några grejer, ja ganska mycket trots allt blev det på årets semester.

   Jacka Dior Homme, 50 % hos ABCD i Göteborg 3900 kr
  Jacka Prada, Prada i Sydney 6400 kr
  Skjorta Burberry Prorsum, 50 % Burberry i Sydney 2800 kr
  Skjorta Gucci, köpt av en kille via msn för 400 kr
  Piké Ralph Lauren Wimbledon Collection, DFS Galleria Surfers Paradise 600 kr
  T-shirt Prada, Harrods London 40 % 700 kr
  T-shirt Prada, Harrods London 40 % 750 kr
  Chinos Filippa K, Filippa K i Göteborg 1000 kr
  Slimmade shorts Zara, Zara London 450 kr

Kommentarer
Postat av: incognito

Grym blogg måste jag säga! Gillade din Gucci safari-skjorta, tips på var man kan hitta en svart, lite mer militär? Har hittat en hittils på browns. Säg gärna till om du vill sälja skjortan ;)

2007-08-17 @ 13:28:15
Postat av: Johan

Tackar!
Hmm...svart militär är lite lurigt faktiskt. Har kollat runt lite och inte hittat nån jag själv tyckte var riktigt snygg. Safari-typen är ju oftast just khakifärgade. Sen tror jag det är lättare att hitta den typen av skjortor på vårkanten. Ebay är nog sista utvägen. Om det bestämt är skjorta du är ute efter. Själv har jag en svart kavaj från tiger med fickor på framsidan och axelklaffar. Just den modellen finns kanske inte i år, men det bör ju finnas liknande. Dock inget jag sett på internet.

Postat av: Johan

Jag har hittat en svart militärliknande skjorta från Raf Simons på http://www.tresbien-shop.com/
Priset var också rätt bra, ca 1200 kr.

2007-10-09 @ 05:01:10
URL: http://homme.webblogg.se
Postat av: jocke

Har du kvar Dior jackan och tänker sälja den så är jag intresserad.. Hör av dig!

2008-01-20 @ 22:33:33
URL: http://jockelindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback