Mer Number (N)ine!

Förra veckan beställdes en hoodtröja och nu har jag även köpt två par handskar från japanska Number (N)ine. Kunde inte bestämma mig för vilka jag ville ha så jag köpte båda. Vilka tycker du är snyggast?

165773-62

NN Handskar

NN Handskar 2



Jag och min flickvän Sarah
http://foxylady.webblogg.se/ har äntligen hittat en lägenhet. Den ligger centralt i jönköping, 50 meter från högskolan (perfekt för mig). Det är en 3:a på 93 kvadrat.
När man flyttar är det alltid en god ide att se över sin garderob. Detta håller jag på med (dock ej klar ännu) men kolla gärna förbi här i eftermiddag/kväll, för då har jag nog lagt upp lite saker som jag säljer.

Kommentarer
Postat av: david

kika in på HM, de har nästan identiska handskar som de understa. Lite mindre knapp bara och kanske lite grövre i tyget. Men de är värda sitt pris, typ 49-79 spänn..

2007-02-21 @ 10:46:07
Postat av: Johan

Tack för tipset! Skall kika in på HM när jag får tid =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback