Savon de Marseille

Ja, egentligen var nästa inlägg tänkt att innehålla de kläder och accessoarer som jag har till salu men det har vart lite mycket just nu och ett par av plaggen väntar jag betalning för. Kommer upp imorgon eller på tisdag.
Tills dess skulle jag vilja tipsa om en riktigt väldoftande och skön tvål att ställa i badrummet.
Den heter Savon de Marseille och kommer i lite olika dofter så som lavender, apelsin etc. Personligen måste jag säga att jag föredrog apelsindoften som inte riktigt doftar apelsin kanske men den är riktigt god. Tvålen är inte direkt billig. Kostar ca 130-150 kr, men ibland kan det vara värt att få lyxa till det =)
Den säljs bl a på NK, C/o Stockholm, Raglady i Gbg. På nätet kan du hitta den för 139 kr hos
http://ugley.se .
Savon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback