Till Salu! (flytt-städning av garderob)

Ja, när man skall flytta är det ett ypperligt tillfälle att se över sin garderob och plocka ut sådana saker som man faktiskt inte använd särskillt mycket. Det är vad jag har gjort. Sakerna här är i mycket gott skick och vissa plagg är bara använda en gång så som Ralph Lauren skjortan, Gant skjortan, Gant piken/t-shirt.

Har du några frågor om ett plagg så hör gärna av dig. Det kommer nog komma mer saker då jag inte är klar med garderoben ännu.



Gant Jeans inköpta hösten 2005
Blandning 50 % bomull och 50 % polyester
strl: 32x36

Pris: 400 kr



Helmut Lang Sneakers inköpta hösten 2005
Dessa är något fodrade och fungerar utmärkt även när det är kallt ute.
Riktigt sköna är de.

strl: US 10 (ca 44)

Pris: Sålda



Pepe Jeans of London stövlar inköpta hösten 2005
Använda ett fåtal gånger.
strl: 44

Pris: Sålda



Gant, skärp inköpt hösten 2005
strl: ca 95

Pris: 250 kr



Hugo Boss, Orange label. Inköpt hösten 2005, använd ett fåtal gånger. Riktigt mjuk och skön i kvaliten.

strl: M

Pris 850 kr (nypris 1700)



Tiger Zip Cardigan, inköpt hösten 2005

strl: M

Pris: Såld



Dahlin rundhalsad tröja inköpt hösten 2005
Använd 1 gång! I nyskick!

strl: M

Pris: 250 kr




Ralph Lauren custom fit button down skjorta inköpt hösten 2005
strl: 40
Använd endast 1 gång, i nyskick.

Pris: 550 kr



Gant, lilarutig skjorta inköpt hösten 2005.
Strl: L

Pris: 250 kr



Eton skjorta inköpt våren 2005
strl: 40

Pris: 200 kr



Gant pike t-shirt inköpt våren 2006.
Som en piketröja till materialet men med en rundad hals som en t-shirt.
Använd 1 gång! I nyskick!
strl: M

Pris: 200 kr



Hugo Boss T-shirt

strl: M

Pris: 150 kr


Alright, det var allt för denna gången. Jag har även en grymt snygg Boss Kavaj som jag bara haft på mig en enda gång. Skall se om jag inte kan fixa en digitalkamera imorgon och fota den.

Så hör av er, antingen här på bloggen eller till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback