Lite REA och annat...

Idag hade jag siktat in mig på butiken ABCD i Göteborg som startade sin rea idag.
Jag blev rätt besviken över utbudet, men det skall tilläggas att jag missade tiden och trodde att de öppnade 10:00 som vanligt när de i själva verket öppnade redan klockan 08:00. Så en del grejer gick väl rätt fort innan jag hann dit.
ABCD är tillsammans med Victoria Arena, Peters Dandy, Noto och i viss mån också NK de butiker i Göteborg som tillhandahåller internationella toppmärken. ABCD (som också finns i Stockholm och Malmö) är dock ensamma i Göteborg med märken som Gucci och Dior Homme. Man är faktiskt den enda butiken i Sverige som har Dior Homme i sortimentet vilket egentligen är den främsta och kanske enda anledningen att besöka butiken med sin snorkiga personal.

Hursomhelst så var det utplockat av Dior sortimentet. Jag hittade dock ett skärp för 50 % rea och ett kortfodral som dock inte reades ut.





http://www.abcd-fashion.se

Efter ABCD begav jag mig till Victoria Arena på Kungsgatan för att kika lite. Här var rean inte lika bred och inte med lika hög procentsats. Hittade inte mycket intressant och 30 % var inte tillräckligt lockande. Men så fick jag syn på en riktigt cool kavaj som jag var tvungen att testa. Den satt perfekt. 30 % rea så det var väl okej. Tänkt ha den som vårjacka senare i vår när vädret tillåter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback