Nuxe räddar läpparna!

Nu när det är svinkallt ute brukar jag ofta få ganska nariga läppar som svider och är allmänt jobbiga.

Tur är väl då att jag har ett superbra läppbalsam som slår konkurrenterna med hästlängder.

Det heter Nuxe - Reve de Miel- Lip Balm.
Nuxe Reve de Miel
Finns att köpa på Kicks för 165 kr.

Ja det är lite dyrare än exempelvis Elizabeth Ardens Eight Hour Cream men fördelarna väger upp.
För det första tycker jag bättre om konsistensen som inte känns lika fet som Eight Hour Cream. Sen doftar Reve de Miel betydligt bättre än den lukt som Eight Hour Cream ger. Reve de Miel innehåller bl a honung.
Resultatet är väl likvärdigt med Eight Hour Cream, men eftersom den både känns bättre och luktar bättre tycker jag att den klart är värd de där extra kronorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback