Ha-begär från HM

Jag måste erkänna. Jag var tidigare mycket skeptiskt till HM. Men i takt med att ekonomin blev sämre i och med att jag började studera så har jag blivit så illa tvungen att se över kostnader som exempelvis klädinköp. Där kommer HM in i bilden. Tidigare ägde jag knappt ett plagg. Numera har jag bara i år gjort en hel del inköp som borde generera lite bonus till och med.

Hursomhelst, det verkar som om metallic trenden fortsätter även i höst och HM är inte sena (inte allt för sena i alla fall) att haka på den här trenden.

Denna hoodtröja/jacka skapar riktigt ha-begär!
Håll utkik efter den till hösten!

image106

Kommentarer
Postat av: Anonym

läskigt grym, finns den ute att köpa idag? och isåfall hur?
tack på förhand

2007-06-07 @ 01:26:03
Postat av: Johan

Nej den finns tyvärr inte ute att köpa idag. Men håll utkik efter den när höstgrejerna börjar komma in. Lär väl bli någon gång i slutet av augusti, början av september.

Postat av: Anonym

GE MIG :D ska knäppa den före er! Hoppas alla inte går runt med denna

2007-07-19 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback