Skatteåterbäring

Visst det känns ju lite surt att man lånar ut pengar till staten räntefritt. Egentligen är det en rätt dålig affär för många av oss skattebetalare, men visst är det skönt när återbäringen trillar in =)

Och appropå det så har jag gjort ett par nya inköp.

Först och främst köpte jag anoraken från GAP som jag publicerade i inlägget under här. Jag hade tur och hittade den på ebay, enda exemplaret, och dessutom i min storlek. Fick ge 377 kr inkl. frakt.

Mitt andra köp blev en safariskjorta från Gucci, som jag köpt av en privatperson över msn.

image105

Den skall visserligen vara aningen nött vid kragen men det gör mig inget. Ger den vintagekänsla jag är ute efter. Och för 400 kr är det svårt att säga nej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback