Guerilla 2

Jag skrev tidigare om att Comme des Garcons parfymer äntligen dykt upp i sveriga, ja i alla fall på nätet. Hur det är i butik vet jag faktiskt inte, jag kan ju ha missat det tidigare.

Hursomhelst, idag var jag i göteborg och passade på att springa in på NK bara för att kolla ifall ifall. Mycket riktigt fanns där ett antal parfymer från Comme des Garcons. Men det var ingen av de jag nämnt tidigare som var bäst.
Det var nämligen den här parfymen som heter Guerilla 2. Döpt efter de butiker Commes Des Garcons öppnar lite här och var i världen under begränsade tider.

Den var väldigt....intressant.

Jag ångrar att jag inte köpte den....

image222


Jo förresten! Jag har fixat kamera nu, så förhoppningsvis blir det lite bilder på mina senaste inköp, outfits m.m
Efter en lång dag och sen nattbuss skall jag nog äntligen gå och lägga mig nu!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sverker

Comme des Garcons parfymer har funnits länge i Sverige, både på nätet och i butik. Cow parfymeri har sålt märket i säkert 10 år. När Paul and Friends hade butik på Grev Turegatan i Stockholm sålde de också Commes parfymer där. DE var nog först i Sverige....

2007-11-14 @ 13:17:09
Postat av: Johan

Se där! Det hade jag ingen aning om =)

Tack så mycket för infon!

Du vet möjligtvis inte något ställe på nätet man kan köpa Guerilla 2 ?
Doverstreetmarket skickar tyvärr inte parfym till Sverige och Start-London tar över 900 spänn för den.

MVH Johan

Postat av: de Vigo

www.tresbien-shop.com har inte Guerrilla2 men bla.a synthetic, play, odeur53, comme3, GDG2.

2007-11-15 @ 23:00:43
URL: http://perfectdefect.blogg.se
Postat av: de Vigo

Kanske borde ha forsätt läst innan jag postat.. :]

2007-11-15 @ 23:05:22
URL: http://perfectdefect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback