Tidig julafton

Vädret e skit just nu. Kallt och snö som blåser in från sidan. Frölunda åkte på stryk mot HV71 trots att man var flera klasser bättre, och 3 tentor + 2 arbeten på 3 veckor. Minst sagt tungt just nu.
Därför passade jag på att trösta mig själv med en tidig julklapp.
Åkte till Mediamarkt och indhandlade ett Nintendo Wii + spelen Super Mario Galaxy, Table Tennis samt en extra handkontroll.

Detta har kanske inte så mycket med Mode att göra egentligen, mer än att Wii är den snyggaste konsollen rent designmässigt i mitt tycke.

image242


Kommentarer
Postat av: Jonte

Tack för en schysst blogg Johan! Mycket intressanta grejer, kul att du tar upp egna åsikter om till exempel Cavallis prylar. (Egna åsikter är väl iochförsig poängen med en blogg insåg jag nu). Men jag har en fråga, hur i helvete har du råd med allting som student, och ett Wii tillråga på det? Tack för trevlig läsning /Jonte

2007-11-27 @ 02:51:41
Postat av: Johan

Tack så mycket!

Hoppas det blir lite mer frekvent bloggande nu när jag äntligen har en kamera igen =)
Det underlättar ju. Även om det är hektiskt i plugget just nu (blir ju så när man e lat och får en massa omtentor) =)

Nja nää...jag har väl inte alltid råd till allting egentligen. Har två kreditkort :p

Men jag jobbar vid sidan, så det löser sig alltid. På sommrarna bor jag hemma hos föräldrarna och jobbar heltid så då sparar man ju in en hel del pengar där.

Men sen handlar det väl om prioriteringar tror jag. Flrutom Wii nu då så har jag inte köpt några teknikprylar på år och dar. Min dator är typ 4 år gammal nu. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback