Cavalli för H&M nya bilder

www.hm.se finns en blogg att läsa om den kommande kollektionen. Ja det är ju inte så långt kvar nu. 8 november släpps den. Hittils har bloggen mest handlat om tjejernas kollektion men nu finns där ett inlägg om killarnas samt några gamla och en del nya bilder.

En lite reflektion angående Cavallis damkollektion;

Hur har de tänkt att det skall funka med dessa "red carpet dresses" dvs galaklänningarna? Eller kanske snarare, hur har ni tjejer tänkt er att det kommer gå när "galaklänningar" säljs i dussinet. Jag vet att ni tycker det är lika trist som vi killar, om inte ännu värre när man går på en bjudning eller fest och någon dyker upp i samma kläder som en själv. Detta är ju speciellt urmärkande när det kommer till klänningar.
Och tro mig, MÅNGA kommer köpa klänningarna = MÅNGA kommer bära dem också.

?

Här är lite bilder i alla fall på herrkollektionen. Tack och lov är det inte hela världen om någon har samma typ av kavaj eller skjorta på en fest. =)

image182
image183
image184


Själv ställer jag nog in siktet på trenchen då jag är i behov av en sådan. Sen kanske det bli ett par boots, nån skjorta och kanske cardiganen. Får väl se hur sugen man är den 8:e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback