Dagens

Min outfit för dagen. Försov mig (som vanligt) och känner mig allmänt trött och sliten. Skönt att ha lite slappare byxor och t-shirt på sig.
Lite osäker var jag på hur byxorna skulle gå ihop med vita high-tops. Bilden ser också lite konstig ut, tycker det såg bättre ut irl så att säga. Vad tycker ni?
Färgerna är inte heller helt korrekta (jag slåss fortfarande med min kamera, förstår verkligen inte hur man får in rätt inställningar). T-shirten är exempelvis helt svart.

image273

Kavaj: Filippa K
T-shirt: Rick Owens
Byxor: Emilio
High-tops: Dior


Kommentarer
Postat av: Don

snygg!Perfekt farg på kavajen! Tycker du skal vika upp boxorna! Så man ser hightopsen! Sjukt snygga!

Postat av: Pade

Skitfult om jag ska vara helt ärlig, tyvärr så :/

2008-01-11 @ 18:11:37
Postat av: Johan

Har fått olika reaktioner på denna outfit vilket jag tar som ett positivt tecken. Tycker om att experimentera en del och det resulterar ju ofta i antingen bra eller dåliga kombinationer. Själv kunde jag inte bestämma mig om jag gillar denna outfit eller om jag tycker den är ful.

Don:

Ja det är ett bra tips! Tack!

Pade:

Klart du ska.

2008-01-11 @ 19:47:06
URL: http://homme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback