Modevisningar A/W 08/09 - Prada

Nu har äntligen visningarna för kollektionerna nästa höst och vinter börjat. Först ut är modeshowen i Milano.
Jag tänkte ge lite smakprov på de olika kollektionerna.

Först ut är Pradas mycket omtalade och lika kontroversiella visning. Fågel eller fisk?

image301


        
        
  

Jag tror de flesta tycker att denna kollektion är ganska ful. Jag tycker den är rätt häftig faktiskt. En plagg så som minikjol kanske man inte sätter på sig haha. Men överlag en cool och udda kollektion.

Kommentarer
Postat av: max

helt klart fågel.

en stark känsla av futurism som jag hoppas fler märken tar efter

förresten, tror jag har sett dig i jkpg. snubbe med dior "the end" tee? iofs längesen men sånt glömmer man inte!

2008-01-19 @ 00:58:23
Postat av: Anonym

Håller med, mycket futuriskt - men det känns ändå som att de vill falla tillbaka lite på klassisk elegans. With a twist. :)

2008-01-20 @ 01:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback