Walk-in-closet

Kanske snarare walk-in-room. Eller varför inte closet-room?
Sen min f.d. flickvän flyttade ut ur vår lägenhet har jag haft lite väl många rum. Sovrummet speciellt. Ett rum jag inte tyckt om särskillt mycket sen hon flyttade. Har inte spenderat många stunder där...mest när jag vart tvungen att gå in och hämta nåt.
Men...så fick jag plötsligt en idé. Varför inte köpa lite "hästar" på ikea och göra om rummet till min egna garderob? =)  Så det var precis vad jag gjorde idag. Iväg till ikea och shoppade tre hästar plus en massa galgar.
Efter att ha fått utlopp för mina maniska fantasier (och du kära tvistade dygnsrytm skall också ha beröm) har jag nu äntligen så här på morgonen byggt ihop dem och hängt upp lite kläder.
Om ni undrar varför där knappt hänger några skjortor så beror det på att de är hos Dinos Kemtvätt.

image270

image271


Kommentarer
Postat av: don

sjukt nice. tycker du har grymt cool stil ochså. Min stil och smak er ganske lik. Men jeg er bare 17, 18 om två veckar. I'm from norway. Do you still study? Do you work part time? Nice garderob, sjukt mycket nice klader også!Add mig på msn om du vil!

2008-01-10 @ 11:57:44
Postat av: Johan

Tack =)

Vad har du för msn? Min är [email protected]

Jag studerar och arbetar deltid på Ikea.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback