Acne när de är som bäst

Jag som inte skulle shoppa nånting i vår *host*, det gick ju bra...eller inte.

Idag när jag skulle möta upp en kompis på Acnes butik i Göteborg för att ge smakråd på en rock så sprang jag på denna skinnjacka. Var tvungen att prova den, och den satt ju perfekt på mig. Tycker den är riktigt riktigt fin. Den är behandlad och ser använd ut. Skinnet är riktigt mjukt och vikten är precis rätt. Det här är Acne när de är som bäst tycker jag.

Haft svårt att hitta en skinnjacka som sitter riktigt bra så även om den kostade en slant så är det ju ändå en bra investering =)
Den var visst limiterad dessutom vilket alltid är trevligt

Dagens outfit med jackan:

image334

Jacka: Acne
T-shirt: H&M
Bälte: Dior
Jeans: Filippa K
Boots: Cloak


Kommentarer
Postat av: don

feilfri outfit! sjukt nice boots!

Postat av: johan

snyggt=)

2008-03-17 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback